loading...
♥عــشـق تـنـہــآیـے♥
تبادل لینک با ما


انتخاب وبلاگ برتر


Top Blog





به نام خـــدا
با سلام به وبلاگ عشقـــــ ـــ ـ تنهایی خوش امدید



.
.
به روز ترین وبلگ عاشقانه در ایران
_-_-_



حق کپی برداری آزاد است اما با درج منبع

حق کپی برداری عکس ها ازاد است اما بدون ویرایش کردن عکس
و با ذکر منبع



_______

برای فرستادن متن یا عکس عاشقانه لطفا از طریق تماس با ما اقدام کنید یا سر لینک زیر کلیک کنید
تماس با ما

admin بازدید : 420 یکشنبه 05 دی 1395 نظرات (0)
پس از فوت ناگهانی حبیب محبیان معروف به حبیب هنرمند پرطرفدار کشورمان آهنگ هایی از وی منتشر شد و برخی دیگر از هنرمندان و تنظیم کنندگان نیز آهنگهای قدیمی ایشان را میکس تازه ای نمودند. در جدیدترین اثر, آهنگ این هنرمند به نام دنیا توسط میلاد بهشتی که از تنظیم کنندگان معروف کشور است با ریمیکس جدیدی انتشار یافته است. ترانه این کار را نگین فرهمند سروده و ملودی کار نیز ساخته زنده یاد حبیب می باشد.
دانلود ریمیکس جدید حبیب بنام دنیا
دلم از دنیا گرفته شب من مهتاب نداره
روز من بی تو عزیزم حتی خورشیدم نداره
نگو که باور نداری عاشقم عاشقه خسته
نگو که تنهام میذاری با یه دنیای غمو غصه
دلم از دنیا گرفته شب من مهتاب نداره
روز من بی تو عزیزم حتی خورشیدم نداره
میشنوی صدایه قلبم واسه تو میزنه هر بار
میشنوی هر نفسم رو واسه تو زنده ام انگار
همه ی زندگیه من با تو شد خلاصه ای یار
نگو که باور نداری بی تو من میمیرم ای یار
دلم از دنیا گرفته شب من مهتاب نداره
روز من بی تو عزیزم حتی خورشیدم نداره
میشنوی صدایه قلبم واسه تو میزنه هر بار
میشنوی هر نفسم رو واسه تو زنده ام انگار
همه ی زندگیه من با تو شد خلاصه ای یار
نگو که باور نداری بی تو من میمیرم ای یار

برای دانلود آهنگ جدید حبیب به نام دنیا با ریمیکس میلاد بهشتی میتوانید به سایت موزیک جدید ایرانی مراجعه کنید. همچنین در این سایت می توانید به قسمت دانلود موزیک ویدیو جدید و دانلود آلبوم جدید بروید و موزیک ویدیوها و آلبوم های جدید از این هنرمند محبوب کشورمان را دانلود نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطلبی بزارم؟
    رژ لـــ ـب خـ ــــونی!

    لبهای تو از بوسه های کسی خونی شده
    یا رژ لبت رنگش...خـیـانـت
     

    همـســـــــ ـــــفر!؟

    چمدان ِلحظه هایم را می بندم
    برای رفتن
    برای هجرت
    از مرز تنهایی تا عبور با تو بودن
    تا لحظه های شعر سرودن
    در غبار بی کسی...
    آه!
    سنگین است حمل لحظه های حک شده
    روی دفتر سرنوشت
    این بار سنگین را
    یکه وتنها ،کجا برم!؟
    با کدام همسفر!؟  

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 314
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,098
  • بازدید ماه : 5,040
  • بازدید سال : 29,190
  • بازدید کلی : 147,786
  • خــــ ـداونـ ـدا !


    خداوندا !
    دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ، با لالایی مهربان خود ، آرام کن
    تا وجود داشتنت و بودنت را به زیبایی احساس کنم . . .