loading...
♥عــشـق تـنـہــآیـے♥
تبادل لینک با ما


انتخاب وبلاگ برتر


Top Blog





به نام خـــدا
با سلام به وبلاگ عشقـــــ ـــ ـ تنهایی خوش امدید



.
.
به روز ترین وبلگ عاشقانه در ایران
_-_-_



حق کپی برداری آزاد است اما با درج منبع

حق کپی برداری عکس ها ازاد است اما بدون ویرایش کردن عکس
و با ذکر منبع



_______

برای فرستادن متن یا عکس عاشقانه لطفا از طریق تماس با ما اقدام کنید یا سر لینک زیر کلیک کنید
تماس با ما

admin بازدید : 103 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

بهتر است قبلا با کسی که قرار است به عنوان جانشین مادر از بچه شما مراقبت کند گفتگویی داشته باشید . البته اگر بتوانید رفتار او را با کودک ببینید بهتر از حرف هایی که می زند به شخصیت واقعی او پی می برید . به شدت از ادم های عصبی ، پر افاده ، پر سر و صدا ، بداخلاق یا پر از تئوری های مراقبت از کودک اجتناب کنید .

جانشین مادر

جانشین مادر

صفاتی که جانشین مادر باید داشته باشد ، مهمترین صفت او باید اخلاق خوش او باشد و چه بهتر که جانشین مادر یا پرستار کودک در نبود مادر  زن باشد . او باید بچه ها را دوست داشته باشد ، حرفشان را بفهمد ، با آنها راحت باشد ، حساس و عاقل و از اعتماد به نفس فراوان برخوردار باشد . جانشین مادر  باید بچه ها را دوست داشته باشد و از وجود آنها لذت ببرد . بی آنکه با توجه بیش از حد لوسشان کند . او باید بتواند بدون نق زدن و سختگیری بیش از حد ، بچه ها را کنترل کند . به عبارت ساده تر ، او باید بتواند شادمانه با بچه ها کنار بیاید .

انتخاب بهترین جانشین مادر

بهتر است قبلا با کسی که قرار است به عنوان جانشین مادر  از بچه شما مراقبت کند گفتگویی داشته باشید . البته اگر بتوانید رفتار او را با کودک ببینید بهتر از حرف هایی که می زند به شخصیت واقعی او پی می برید . به شدت از ادم های عصبی ، پر افاده ، پر سر و صدا ، بداخلاق یا پر از تئوری های مراقبت از کودک اجتناب کنید .

اشتباه بزرگی که اغلب پدر و مادرها در انتخاب جانشین مادر مرتکب می شوند این است که دنبال کسی می گردند که در بچه داری تجربه زیادی دارد . البته طبیعی است که اگر پدر و مادر فرزند خود را به دست کسی بسپارند که درباره دل درد سه ماهه ( کولیک ) و سیاه سرفه اطلاعات خوبی دارد ، خیالشان راحت تر خواهد بود ، اما بیماری ها و اسیب ها بخش کوچکی از زندگی کودک را تشکیل می دهند . چیزی که مهم است دقایق و ساعاتی است که کودک و جانشین مادر هر روز در کنار هم سپری می کنند . تجربه موقعی ارزش دارد که با شخصیت درست و قابل قبولی ترکیب شود . تجربه در وجود آدمی که شخصیت قابل قبولی ندارد ، بی ارزش است . ویژگیهای پرستار کودک را مطالعه کنید .

پاکیزه بودن و دقت داشتن بسیار مهمتر از با تجربه بودن است . شما نمی توانید اجازه دهید کسیکه شیر آماده کردن را بلد نیست ، به کودکتان شیر بدهد . بعضی از آدم های نه چندان پاکیزه هم هستند که وقتی موضوع مهمی در میان باشد ، دقت کافی به خرج میدهند . آدمی که کارها را سرسری انام می دهد خیلی بهتر از کسی است که سر و صدای بیهوده راه می اندازد و وسواس بیش از حد به خرج می دهد .

بعضی از پدر ومادرها روی تحصیلات جانشین مادر یا پرستار کودکشان تکیه می کنند ، در حالی که به نظر من این موضوع در مقایسه با سیار صفات ، بخصوص در مورد بچه های خیلی کوچک اهمیت چندانی ندارد.

گاهی اوقات پدر و مادرهای بی تجربه از پرستار استفاده می کنند که خیلی هم او را مناسب نمیدانند ، ولی کار دیگری از دستشان بر نمی آید و یا او کسی است که به رغم همه ناتوانی هایش می تواند به کودک آنها احساس امنیت بدهد . به گزارشاسان طب  پدر و مادر باید آن قدر جستجو کنند تا کسی رابیابند که واقعا او را قبول دارند .

بطور خلاصه ، مهمترین سوالاتی که باید جانشین مادر یا  پرستار و پدر و مادر کودک به آنها پاسخ بدهند اینهاست :

آیا انها می توانند با با خودشان صادق باشند ، به عقاید و انتقادات هم گوش بدهند ، باب گفتگو را باز نگه دارند ، به نقطه نظرات مثبت و نیات خیر هم احترام بگذارند و نهایتا برای حفظ منافع جسمی و روحی کودک همکاری کنند ؟

 

منبع مطلب جانشین مادر : سایت آسان طب

http://asanteb.com/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطلبی بزارم؟
    رژ لـــ ـب خـ ــــونی!

    لبهای تو از بوسه های کسی خونی شده
    یا رژ لبت رنگش...خـیـانـت
     

    همـســـــــ ـــــفر!؟

    چمدان ِلحظه هایم را می بندم
    برای رفتن
    برای هجرت
    از مرز تنهایی تا عبور با تو بودن
    تا لحظه های شعر سرودن
    در غبار بی کسی...
    آه!
    سنگین است حمل لحظه های حک شده
    روی دفتر سرنوشت
    این بار سنگین را
    یکه وتنها ،کجا برم!؟
    با کدام همسفر!؟  

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 305
  • باردید دیروز : 381
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,951
  • بازدید ماه : 4,893
  • بازدید سال : 29,043
  • بازدید کلی : 147,639
  • خــــ ـداونـ ـدا !


    خداوندا !
    دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ، با لالایی مهربان خود ، آرام کن
    تا وجود داشتنت و بودنت را به زیبایی احساس کنم . . .